Pop Brands / Nejlevnější knihy
Pop Brands

Kód: 10026417

Pop Brands

Autor Nicholas Carah

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual a ... celý popis

4033


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Pop Brands

Nákupem získáte 403 bodů

Anotace knihy

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Psychological theory & schools of thought

4033



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: