Politics of Authenticity in Presidential Campaigns, 1976-2008 / Nejlevnější knihy
Politics of Authenticity in Presidential Campaigns, 1976-2008

Kód: 01208498

Politics of Authenticity in Presidential Campaigns, 1976-2008

Autor Erica J Seifert

"Authenticity," the dominant cultural value of the baby boom generation, became central to presidential campaigns in the late 20th century. Beginning in 1976, Americans elected six presidents whose campaigns represented evolving s ... celý popis

1024


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Politics of Authenticity in Presidential Campaigns, 1976-2008

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

"Authenticity," the dominant cultural value of the baby boom generation, became central to presidential campaigns in the late 20th century. Beginning in 1976, Americans elected six presidents whose campaigns represented evolving standards of authenticity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Biography & True Stories Biography: general Biography: historical, political & military

1024

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: