Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election / Nejlevnější knihy
Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

Kód: 20467393

Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

Autor JAMIE GILLIES

This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates and their parties in one of the most gripping elections in U.S. history. ... celý popis

1830


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

Nákupem získáte 183 bodů

Anotace knihy

This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates and their parties in one of the most gripping elections in U.S. history.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political science & theory

1830

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: