Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition) / Nejlevnější knihy
Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Kód: 04648163

Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Autor Jennifer Lees-Marshment

The first edition of this book demonstrated that British political parties now attempt to offer a complete product that will appeal to a majority of voters, rather than being influenced by a political ideology and firm belief syst ... celý popis

876


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Political Marketing and British Political Parties (2nd Edition)

Nákupem získáte 88 bodů

Anotace knihy

The first edition of this book demonstrated that British political parties now attempt to offer a complete product that will appeal to a majority of voters, rather than being influenced by a political ideology and firm belief system. This new edition provides an updated and more in-depth exploration of the political marketing approach, including analysis of the 2001 and 2005 elections. It re-presents the influential theory of market, sales and product-oriented parties, discussing the potential and the limits of consumerism, and the need to blend business concepts with a traditional understanding of politics. Lee-Marshment examines Blair's New Labour government in order to draw out lessons on delivery, maintaining market intelligence and the effect of changing to a leadership approach that goes against country and party. Analysis of the Conservatives in opposition shows how the best intentions of party leaders to implement a market-orientation can be thwarted by internal resistance and traditional party elites. Providing a more reflective and critical analysis, the second edition offers a more nuanced discussion on how political parties can not only win elections but govern successfully.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political parties

876

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: