Political Economy of City Branding / Nejlevnější knihy
Political Economy of City Branding

Kód: 20181381

Political Economy of City Branding

Autor ANTTIROIKO

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertis ... celý popis

1697


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Political Economy of City Branding

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertise and consumption. This

Parametry knihy

1697

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: