Political Economy of City Branding / Nejlevnější knihy
Political Economy of City Branding

Kód: 02778718

Political Economy of City Branding

Autor Ari-Veikko Anttiroiko

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertis ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Political Economy of City Branding

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertise and consumption. This

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Political economy

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: