Kód: 12336862
Designs use many tactics to grab attention. This book takes readers through various approaches to packaging design as well as the various reasons for a redesign, such as outdated packaging, a change of focus or market or in the ta ... celý popis
794 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 79 bodů
Designs use many tactics to grab attention. This book takes readers through various approaches to packaging design as well as the various reasons for a redesign, such as outdated packaging, a change of focus or market or in the target customer, and so on.
Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
794 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )