Package Design Workbook / Nejlevnější knihy
Package Design Workbook

Kód: 04445297

Package Design Workbook

Autor Steven DuPuis

This new addition to the Workbook series will provide readers with a thoughtful packaging primer that covers the challenges of designing packaging for a competitive market in a very hardworking and relevant way. The book will addr ... celý popis

1226

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Package Design Workbook

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

This new addition to the Workbook series will provide readers with a thoughtful packaging primer that covers the challenges of designing packaging for a competitive market in a very hardworking and relevant way. The book will address all aspects of the creative process, including choosing a package format, colors and materials, final finishes, and special considerations such as awkward objects and unique display considerations. This book will break down the process of design in a much more comprehensive way than most books on the subject, which just analyze the final designs.As with the previous books in the series, it will also offer case studies in the back half of the book with the text focusing on why specific colors, formats, type treatments, and finishes were chosen, and what the resulting effects on the consumer and for the client were.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

1226

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: