Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget / Nejlevnější knihy
Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget

Kód: 21242970

Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget

Autor Scott Dikkers

A Funny, Inspirational Book About How To Build A Brand#1 New York Times bestselling author Scott Dikkers tells the hilarious, outrageous, and deeply personal story of how he built the most trusted news source in America, The ... celý popis

435


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

A Funny, Inspirational Book About How To Build A Brand#1 New York Times bestselling author Scott Dikkers tells the hilarious, outrageous, and deeply personal story of how he built the most trusted news source in America, The

Parametry knihy

435

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: