Organic Food Marketing in Urban Centres of India / Nejlevnější knihy
Organic Food Marketing in Urban Centres of India

Kód: 09007843

Organic Food Marketing in Urban Centres of India

Autor Manoj K Menon

The Indian domestic market for organic food has been developing dynamically over the past few years. This study presents wide-ranging insights into the current state and future prospects of organic food markets in urban India, foc ... celý popis

415


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Organic Food Marketing in Urban Centres of India

Nákupem získáte 42 bodů

Anotace knihy

The Indian domestic market for organic food has been developing dynamically over the past few years. This study presents wide-ranging insights into the current state and future prospects of organic food markets in urban India, focusing principally on Mumba

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

415

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: