Kód: 00053642
Přehledně sestavená a srozumitelně napsaná praktická příručka se zaměřuje na aktuální problémy, které se vyskytují v souvislosti se smlouvami, v nichž na jedné straně vystupuje spotřebitel a na straně druhé osoba, která při uzavír ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Přehledně sestavená a srozumitelně napsaná praktická příručka se zaměřuje na aktuální problémy, které se vyskytují v souvislosti se smlouvami, v nichž na jedné straně vystupuje spotřebitel a na straně druhé osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Autorka se postupně zabývá prodejem zboží v obchodě (se zaměřením na uplatnění práva z odpovědnosti za vady, prodejem zboží přes internet, nároky vyplývajícími spotřebiteli z vad zboží, reklamačními lhůtami, odstoupením od smlouvy, smluvními pokutami ad.), smlouvou o dílo, cestovní smlouvou ad. Popisuje přitom typické, nejčastěji se vyskytující situace, a představuje způsoby řešení problémů, na které spotřebitel při uplatňování svých práv může narazit, včetně možnosti obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Publikace je určena nejen právníkům, ale zejména široké veřejnosti – spotřebitelům, kterým umožňuje se rychle zorientovat v právní problematice a najít řešení v situacích, ve kterých jim druhá strana – nejčastěji prodávající – tvrdí určité skutečnosti, které si běžný spotřebitel nemá možnost jinak ověřit.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Zákony, předpisy, normy Ostatní zákony a normy
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )