Nostalgia Marketing / Nejlevnější knihy
Nostalgia Marketing

Kód: 36918111

Nostalgia Marketing

Autor Piotr Kwiatek

"Nostalgia Marketing - a new meaning of experiences from the past" is a book, which provides a valuable contribution to marketing and communication professionals, providing them with information on nostalgia marketing methods, as ... celý popis

1800


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Nostalgia Marketing

Nákupem získáte 180 bodů

Anotace knihy

"Nostalgia Marketing - a new meaning of experiences from the past" is a book, which provides a valuable contribution to marketing and communication professionals, providing them with information on nostalgia marketing methods, as new trends that have been used lately in the digital gaming and streaming industry. These methods reshape traditional marketing approaches, communicate with consumers on a subconscious level and change their perceptions, attitudes towards brands, and ultimately their purchasing decisions.This book provides a theoretical and empirical support to marketers and companies to develop and implement nostalgia marketing strategies. The study offers interesting insights with regards to how consumers assign meaning and value to nostalgic brands and the effect of nostalgic feelings on the purchase.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

1800



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: