New Vocabularies, Old Ideas / Nejlevnější knihy
New Vocabularies, Old Ideas

Kód: 10025575

New Vocabularies, Old Ideas

Autor Neil O'Boyle

Advertisements are often viewed as indices of cultural change, just as advertising industry is often imagined as innovative and transformative. This book highlights routinisation of practices and representations in advertising. ... celý popis

1545


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize New Vocabularies, Old Ideas

Nákupem získáte 155 bodů

Anotace knihy

Advertisements are often viewed as indices of cultural change, just as advertising industry is often imagined as innovative and transformative. This book highlights routinisation of practices and representations in advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1545

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: