Kód: 02811008
In this revised and updated edition of The New Social Learning, Tony Bingham and Marcia Conner dispel organisational myths and fears about social media. By sharing the success stories of socially engaged companies and people, they ... celý popis
643 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 64 bodů
In this revised and updated edition of The New Social Learning, Tony Bingham and Marcia Conner dispel organisational myths and fears about social media. By sharing the success stories of socially engaged companies and people, they persuasively make the case for using social media to encourage knowledge transfer and real-time learning in a connected and engaging way.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
643 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )