Neuromarketing y neuroeconomía: código emocional de consumidor / Nejlevnější knihy
Neuromarketing y neuroeconomía: código emocional de consumidor

Kód: 13201708

Neuromarketing y neuroeconomía: código emocional de consumidor

Autor ANDRES CISNEROS

Esta obra se convierte en la herramienta para comprender porque el consumidor COMPRA y deja de consumir los productos y servicios que la nueva economía de mercado le ofrece.

628

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Neuromarketing y neuroeconomía: código emocional de consumidor

Nákupem získáte 63 bodů

Anotace knihy

Esta obra se convierte en la herramienta para comprender porque el consumidor COMPRA y deja de consumir los productos y servicios que la nueva economía de mercado le ofrece.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Literatura

628

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: