Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 16 / Nejlevnější knihy
Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 16

Kód: 15982856

Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 16

Autor Ullrich Martin, Di Liu

In urban mixed traffic zones, urban rail-bound transport interacts with road traffic, which includes motorized road traffic as well as non-motorized road traffic. The quality of operation and the capacity of urban rail-bound trans ... celý popis

899


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Neues verkehrswissenschaftliches Journal - Ausgabe 16

Nákupem získáte 90 bodů

Anotace knihy

In urban mixed traffic zones, urban rail-bound transport interacts with road traffic, which includes motorized road traffic as well as non-motorized road traffic. The quality of operation and the capacity of urban rail-bound transport are heavily influenced by the road traffic in urban mixed traffic zones. Capacity research is one of the most important methods for the validation of timetables on an existing or planned infrastructure, for adequate railway capacity design of the infrastructure, as well as the performance evaluation for railway operation. For the urban mixed traffic zones, two developed approaches in this research can be used to carry out capacity research with consideration of the road traffic influences on urban rail-bound transport. As a result of the stochastic influences of road traffic on urban rail-bound transport, the waiting time function will be adapted to mixed traffic conditions, which can derive the recommended area of traffic flow for the situation of urban mixed traffic more plausibly. In addition, an algorithm for modeling an event-driven system is developed for preliminary determining the results of capacity research. Accordingly, the operating performance for urban rail-bound transport with road traffic influences can be determined and evaluated.

Parametry knihy

899



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: