Kód: 06761175
Helps managers improve the service they provide to customers (or to the public) and reduce costs, improve performance and boost staff morale. In this title, the author introduces its key terms and techniques for reaching an unders ... celý popis
342 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 34 bodů
Helps managers improve the service they provide to customers (or to the public) and reduce costs, improve performance and boost staff morale. In this title, the author introduces its key terms and techniques for reaching an understanding of the root causes of the particular problems facing your organisation.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour
342 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )