Museum Management and Marketing / Nejlevnější knihy
Museum Management and Marketing

Kód: 04071322

Museum Management and Marketing

Autor Richard Sandell

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and ... celý popis

1914


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Museum Management and Marketing

Nákupem získáte 191 bodů

Anotace knihy

Drawing together articles on theoretical and practice-based developments in the field, this book investigates the linked areas of management and marketing in the museum. The articles deal with the museum context of management and how marketing and management practices must take account of the specifics of the museum and the not-for-profit ethos.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Music

1914

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: