Morality and the Market (Routledge Revivals) / Nejlevnější knihy
Morality and the Market (Routledge Revivals)

Kód: 10059267

Morality and the Market (Routledge Revivals)

Autor N. Craig Smith

Can businesses abandon the axiom that the customer is always right when consumers start questioning the ethics of business practices? Professor Craig Smith examines the theory and practice of ethical purchase behaviour, a crucial ... celý popis

1852


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Morality and the Market (Routledge Revivals)

Nákupem získáte 185 bodů

Anotace knihy

Can businesses abandon the axiom that the customer is always right when consumers start questioning the ethics of business practices? Professor Craig Smith examines the theory and practice of ethical purchase behaviour, a crucial mechanism for ensuring

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1852

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: