Modern Advertising and the Market for Audience Attention / Nejlevnější knihy
Modern Advertising and the Market for Audience Attention

Kód: 24659271

Modern Advertising and the Market for Audience Attention

Autor Sherman, Zoe (Merrimack College, USA)

Modern advertising was created in the US between 1870 and 1920 when advertisers and the increasingly specialized advertising industry that served them crafted means of reliable access to and knowledge of audiences. This highly o ... celý popis

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Modern Advertising and the Market for Audience Attention

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

Modern advertising was created in the US between 1870 and 1920 when advertisers and the increasingly specialized advertising industry that served them crafted means of reliable access to and knowledge of audiences. This highly original a

Parametry knihy

5474



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: