Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro / Nejlevnější knihy
Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro

Kód: 12973338

Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro

Autor Núria Vilanova Giralt

En un contexto en que no existe poder que no puedan zarandear y tumbar los grupos humanos, cuando cada persona es más responsable y capazque nunca, la comunicación adquiere una importancia clave en lagestión de las compa?ías. Part ... celý popis

505

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Micropoderes : comunicación interna para empresas con futuro

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

En un contexto en que no existe poder que no puedan zarandear y tumbar los grupos humanos, cuando cada persona es más responsable y capazque nunca, la comunicación adquiere una importancia clave en lagestión de las compa?ías. Particularmente la comunicación interna. Esasí porque, para las empresas, la consolidación de una marca se vuelve cuestión de supervivencia. Y este ideal es imposible sin la adhesión, sin reservas, de cada uno de los empleados, de cualquier nivel, queparticipan en el proyecto empresarial. Es una adhesión emocional,vivencial, reforzada por la simbología en la comunicación. El nuevoparadigma, además, reclama un modelo nuevo de líderes, jefesimperfectos pero conectados, que se mueven por el imperativo de laescucha.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

505

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: