Kód: 20009577
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011 ... celý popis
544 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 54 bodů
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011
Zařazení knihy Knihy ve španělštině Formación y escolar
544 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )