Mercadeo de Bibliotecas Universitarias / Nejlevnější knihy
Mercadeo de Bibliotecas Universitarias

Kód: 02070036

Mercadeo de Bibliotecas Universitarias

Autor Roxana Huaman Huriarte

Esta investigación nació del deseo de mejorar la imagen de las bibliotecas y de ganar un espacio dentro de las organizaciones a las que pertenecen. De esta forma, el caso estudiado corresponde a la Biblioteca Central de la Univers ... celý popis

1713


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Mercadeo de Bibliotecas Universitarias

Nákupem získáte 171 bodů

Anotace knihy

Esta investigación nació del deseo de mejorar la imagen de las bibliotecas y de ganar un espacio dentro de las organizaciones a las que pertenecen. De esta forma, el caso estudiado corresponde a la Biblioteca Central de la Universidad Nacional Mayor de San Marcos, donde su principal problemática era el hecho de encontrarse relegada en la institución a la que representa. A pesar de no tener un plan de mercadeo, sí tiene elementos necesarios para aplicarlo y este trabajo presenta algunas propuestas para mejorar su presencia institucional.

Parametry knihy

1713

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: