Kód: 18683195
Media U presents a provocative rethinking of the development of American higher education centered on the insight that universities are media institutions. Tracing over a century of media history and the academy, Mark Garrett Coop ... celý popis
2816 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 282 bodů
Media U presents a provocative rethinking of the development of American higher education centered on the insight that universities are media institutions. Tracing over a century of media history and the academy, Mark Garrett Cooper and John Marx argue that the fundamental goal of the American research university has been to cultivate audiences and convince them of its value.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library & information services
2816 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )