Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet / Nejlevnější knihy
Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Kód: 10043518

Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Autor Susan Tyler Eastman, Douglas A. Ferguson, Robert Klein

This fifth edition of the successful Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Web, 4ed takes an important, timely look at the newest media venue, the Internet. Under its new title, Media Promotion and Marketing for ... celý popis

5860


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Nákupem získáte 586 bodů

Anotace knihy

This fifth edition of the successful Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable, and the Web, 4ed takes an important, timely look at the newest media venue, the Internet. Under its new title, Media Promotion and Marketing for Broadcast, Cable and the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

5860

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: