Media Interaction with the Public in Emergency Situations: Four Case Studies / Nejlevnější knihy
Media Interaction with the Public in Emergency Situations: Four Case Studies

Kód: 17123067

Media Interaction with the Public in Emergency Situations: Four Case Studies

Autor Library of Co Federal Research Division, Laverle Berry, Amanda Jones

This report, "Media Interaction with the Public in Emergency Situations: Four Case Studies," provides an analysis of media coverage of four major emergency situations in the United States and the impact of that coverage on the pub ... celý popis

541


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Media Interaction with the Public in Emergency Situations: Four Case Studies

Nákupem získáte 54 bodů

Anotace knihy

This report, "Media Interaction with the Public in Emergency Situations: Four Case Studies," provides an analysis of media coverage of four major emergency situations in the United States and the impact of that coverage on the public. The situations analyz

Parametry knihy

541

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: