Media Consumption and Public Engagement / Nejlevnější knihy
Media Consumption and Public Engagement

Kód: 04040197

Media Consumption and Public Engagement

Autor Nick Couldry

Democracy is based on the belief that the media gets the attention of voters. But is this plausible in an age of multiplying media, disillusionment with the political system and time-scarcity? This book, now available in paperback ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Consumption and Public Engagement

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Democracy is based on the belief that the media gets the attention of voters. But is this plausible in an age of multiplying media, disillusionment with the political system and time-scarcity? This book, now available in paperback, addresses this question, and charts experiences of 'public connection'.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: