Media After Deleuze / Nejlevnější knihy
Media After Deleuze

Kód: 04805497

Media After Deleuze

Autor Tauel Harper, David Savat

Media pervade and saturate the world around us. From the proliferation of social media sites such as Facebook and Twitter to television, radio, newspapers, films, games and email, media is inescapable. This book, using some of De ... celý popis

3966


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Media After Deleuze

Nákupem získáte 397 bodů

Anotace knihy

Media pervade and saturate the world around us. From the proliferation of social media sites such as Facebook and Twitter to television, radio, newspapers, films, games and email, media is inescapable. This book, using some of Deleuze's key concepts as its starting point, offers a new systematic analysis of how media functions in our lives, and how we function through our media. While Harper and Savat take Deleuze as the starting point, they extend and define his concepts, pointing out advances made by theorists such as Marx, Mumfors, McLuhan and Williams in the attempt to answer the most Deleuzean of questions, 'what is it that media do?'

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities Philosophy History of Western philosophy

3966



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: