Measuring Market Power / Nejlevnější knihy
Measuring Market Power

Kód: 04611093

Measuring Market Power

Autor Daniel Slottje

Dedicated to the measurement and definition of market power across a broad array of industries, this text should provide economists and lawyers with an insight into how anti-trust economists actually go about measuring market powe ... celý popis

5201


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Measuring Market Power

Nákupem získáte 520 bodů

Anotace knihy

Dedicated to the measurement and definition of market power across a broad array of industries, this text should provide economists and lawyers with an insight into how anti-trust economists actually go about measuring market power in a given industry. The "Contributions to Economic Analysis" series consists of a number of previously unpublished studies. The term economic analysis is used because it covers the activities of the theoretical economist and the research worker.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics International economics

5201

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: