Maximizing Learning Outcomes by Socratic Questioning: Exploring the Pedagogical Applications and Challenges among Language Lecturers at Universiti Mal / Nejlevnější knihy
Maximizing Learning Outcomes by Socratic Questioning: Exploring the Pedagogical Applications and Challenges among Language Lecturers at Universiti Mal

Kód: 01684092

Maximizing Learning Outcomes by Socratic Questioning: Exploring the Pedagogical Applications and Challenges among Language Lecturers at Universiti Mal

Autor Hum Chan, Iwan Zahar

Seminar paper from the year 2013 in the subject Speech Science / Linguistics, printed single-sided, grade: none, - (Universiti Malaysia Kelantan - Center for Language Studies and Generic Development), course: Language Teaching , l ... celý popis

1121


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Maximizing Learning Outcomes by Socratic Questioning: Exploring the Pedagogical Applications and Challenges among Language Lecturers at Universiti Mal

Nákupem získáte 112 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2013 in the subject Speech Science / Linguistics, printed single-sided, grade: none, - (Universiti Malaysia Kelantan - Center for Language Studies and Generic Development), course: Language Teaching , language: English, abstract: Abstract: This study aims to explore the perception of language lecturers toward the pedagogical applications and challenges of Socrates Questioning for language teaching. Quantitative method with questionnaire was applied to collect data from 20 language lecturers at Universiti Malaysia Kelantan (UMK). Data was analyzed by SPSS. The findings revealed that applying Socrates questioning in language teaching can enhance teaching effectiveness, affect students learning behaviour and promote students learning activities that can produce optimal learning outcomes. However, fruitful learning outcomes depended on lecturers ability and skills to apply questions in pedagogical manner linking Socrates questions and questioning techniques regarding the target language, teaching procedures and learning activities that can enrich profound outcomes. Keywords: Learning Outcomes, Pedagogical Application, Socrates Questions

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language: reference & general

1121

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: