Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche / Nejlevnější knihy
Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche

Kód: 03621279

Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche

Autor Peter Schloten, Prof. Dr. Dr. Oskar Betsch

Peter Thomas entwickelt eine umfassende Adaption des Mass-Customization Konzepts auf das Retailgeschäft der Finanzdienstleistungsbranche und zeigt, wie die Umsetzung einer Mass Customization unter Berücksichtigung der Eigenarten v ... celý popis

2275


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Mass Customization ALS Wettbewerbsstrategie in Der Finanzdienstleistungsbranche

Nákupem získáte 228 bodů

Anotace knihy

Peter Thomas entwickelt eine umfassende Adaption des Mass-Customization Konzepts auf das Retailgeschäft der Finanzdienstleistungsbranche und zeigt, wie die Umsetzung einer Mass Customization unter Berücksichtigung der Eigenarten von Finanzdienstleistungen erfolgen kann.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Volkswirtschaft

2275

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: