Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods / Nejlevnější knihy
Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Kód: 15780851

Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Autor Lynn R. Kahle, Pierre Valette-Florence

Lifestyle is an important concept in advertising and applied marketing research, although casual use of the term has rendered it suspect amomg scholars. This book approaches the concept of lifestyle from a current ... celý popis

5443


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Nákupem získáte 544 bodů

Anotace knihy

Lifestyle is an important concept in advertising and applied marketing research, although casual use of the term has rendered it suspect amomg scholars. This book approaches the concept of lifestyle from a current

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5443



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: