Marketingkonzeption zur Produkteinführung am Beispielprodukt POLI-TRANS / Nejlevnější knihy
Marketingkonzeption zur Produkteinführung am Beispielprodukt POLI-TRANS

Kód: 24040004

Marketingkonzeption zur Produkteinführung am Beispielprodukt POLI-TRANS

Autor Maximilian Mayr

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich BWL - Allgemeines, Note: 1,3, Fachhochschule der Wirtschaft Bergisch Gladbach, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Marketingkonzeption beschreibt ein umfassendes Instrument f r das Manage ... celý popis

1230


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketingkonzeption zur Produkteinführung am Beispielprodukt POLI-TRANS

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich BWL - Allgemeines, Note: 1,3, Fachhochschule der Wirtschaft Bergisch Gladbach, Sprache: Deutsch, Abstract: Die Marketingkonzeption beschreibt ein umfassendes Instrument f r das Management eines Unternehmens. M

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

1230

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: