Marketing Your City, U.S.A. / Nejlevnější knihy
Marketing Your City, U.S.A.

Kód: 06745324

Marketing Your City, U.S.A.

Autor Elizabeth Jascolt

Provides guidelines for selecting and developing objectives, key strategies, and tactics to help produce or increase revenue through tourism. Topics include how to arrange a calendar of events, plan a yearly series of promotions, ... celý popis

5442


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Your City, U.S.A.

Nákupem získáte 544 bodů

Anotace knihy

Provides guidelines for selecting and developing objectives, key strategies, and tactics to help produce or increase revenue through tourism. Topics include how to arrange a calendar of events, plan a yearly series of promotions, formulate a budget for advertising, and develop a city's infrastructure to be visitor-friendly. Paper edition (unseen),

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5442

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: