MARKETING USLUG: teoriya i tehnologiya / Nejlevnější knihy
MARKETING USLUG: teoriya i tehnologiya

Kód: 14167507

MARKETING USLUG: teoriya i tehnologiya

Autor Jeduard Novatorov

Dannaya monografiya predstavlyaet soboj vsestoronnij analiz teoreticheskih osnov marketinga uslug s cel'ju formirovaniya novyh podhodov k jeffektivnomu servisnomu obsluzhivaniju potrebitelej. Rassmotreny teoretiko-metodologicheski ... celý popis

1707


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize MARKETING USLUG: teoriya i tehnologiya

Nákupem získáte 171 bodů

Anotace knihy

Dannaya monografiya predstavlyaet soboj vsestoronnij analiz teoreticheskih osnov marketinga uslug s cel'ju formirovaniya novyh podhodov k jeffektivnomu servisnomu obsluzhivaniju potrebitelej. Rassmotreny teoretiko-metodologicheskie i prikladnye aspekty marketinga uslug na rossijskih rynkah. Proanalizirovany otlichitel'nye osobennosti marketingovoj deyatel'nosti v sfere uslug, vyyavleny tehnologicheskie vzaimosvyazi otdel'nyh komponentov marketingovogo komplexa, rassmotreny voprosy segmentacii rynka, pozicionirovaniya uslug i audita marketingovoj deyatel'nosti firmy. Dlya prepodavatelej, aspirantov, studentov, a takzhe rukovoditelej i specialistov servisnyh kompanij.

Parametry knihy

1707

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: