Marketing Tourism in South Africa / Nejlevnější knihy
Marketing Tourism in South Africa

Kód: 04520288

Marketing Tourism in South Africa

Autor Richard George

This is the fourth edition of Marketing tourism in South Africa by UCT senior lecturer Richard George. This new and updated edition is suitable for universities, universities of technologies and colleges where Tourism Marketing or ... celý popis

2088

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Tourism in South Africa

Nákupem získáte 209 bodů

Anotace knihy

This is the fourth edition of Marketing tourism in South Africa by UCT senior lecturer Richard George. This new and updated edition is suitable for universities, universities of technologies and colleges where Tourism Marketing or Marketing for Tourism is taught. This course is taught mainly at first or second year and sometimes at third year as part of a National Diploma in Tourism Management, a BCom (Tourism) or a post-graduate diploma in Tourism. Up-to-date statistics, analysis of important players, and discussion of key trends ensures the book is at the forefront of local developments in tourism marketing. End-of-chapter case studies and example boxes allow students to grasp the practical applications of the theory to provide real-life current practice. There are also logos, photos, and website which will save lecturers preparation time while familiarizing the student with the landscape of the tourism industry in South Africa.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

2088



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: