Marketing the Bard / Nejlevnější knihy
Marketing the Bard

Kód: 06352327

Marketing the Bard

Autor Don-John Dugas

Considers the ways that performance and publication affected Shakespeare's popularity. Displaying an impressive command of theater and publishing history, this book explains why adaptations of Shakespeare's plays succeeded or fail ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing the Bard

Anotace knihy

Considers the ways that performance and publication affected Shakespeare's popularity. Displaying an impressive command of theater and publishing history, this book explains why adaptations of Shakespeare's plays succeeded or failed on the stage and shows that theatrical concerns exerted an influence than aesthetics on the playwright's popularity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Literature & literary studies Literature: history & criticism Literary studies: plays & playwrights

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: