Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy / Nejlevnější knihy
Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy

Kód: 05338626

Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy

Autor Harlan E. Spotts

This volume includes the full proceedings from the 2005 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Tampa, Florida, entitled Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy . It include papers aim ... celý popis

2866


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy

Nákupem získáte 287 bodů

Anotace knihy

This volume includes the full proceedings from the 2005 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Tampa, Florida, entitled Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy . It include papers aimed to create awareness of the issues, trends, and advances associated with current global marketing challenges.§§Founded in 1972, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2866

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: