Marketing Strategy / Nejlevnější knihy
Marketing Strategy

Kód: 04013525

Marketing Strategy

Autor Jim Blythe

Works through the various stages in formulating and implementing strategy, beginning with an analysis of the firm's status, developing where the firm should be going, and concluding with an explanation of techniques for maintainin ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Strategy

Anotace knihy

Works through the various stages in formulating and implementing strategy, beginning with an analysis of the firm's status, developing where the firm should be going, and concluding with an explanation of techniques for maintaining competitive position. This text includes pedagogical features that illustrate marketing strategy in practice.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: