Marketing Research / Nejlevnější knihy
Marketing Research

Kód: 22071617

Marketing Research

Autor McDaniel, Carl, Robert Jordan, Roger Gates

In Marketing Research, 11th Edition, authors Carl McDaniel & Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing resear ... celý popis

1847


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Research

Nákupem získáte 185 bodů

Anotace knihy

In Marketing Research, 11th Edition, authors Carl McDaniel & Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing research courses, the authors' practical, applications-based approach features Real Data, Real People, and Real Research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business.Marketing Research, 11th Edition features new trends, features and cases throughought, with updated chapters featuring new examples of companies and research firms, from Ilycaffe, the famous Italian coffee brand, Twitter, ESPN, Ford and General Motors. Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioner perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of theory and practice.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

1847

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: