Marketing Power of Emotion / Nejlevnější knihy
Marketing Power of Emotion

Kód: 04515532

Marketing Power of Emotion

Autor Nicholas J. O'Shaughnessy, John O'Shaughnessy

How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item with a slightly lower price than the other? The answer is emotion. This book provides an account of the marketing power of emotion, ... celý popis

1968


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Power of Emotion

Nákupem získáte 197 bodů

Anotace knihy

How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item with a slightly lower price than the other? The answer is emotion. This book provides an account of the marketing power of emotion, complete with references and real-life examples. Emotions, whether it is realized or not, is one of the central factors in our buying behaviour. Emotions energize the motivation to buy and certain persuasive techniques are more effective than others are when marketers are trying to resonate emotionally with consumers. This book covers all the essential relevant topics, including the scope of emotion in marketing and how - in response to these - customers make product appraisals. Finally, the volume covers branding and how emotions play a role in consumer loyalty to brands.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1968

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: