Marketing podle trhů / Nejlevnější knihy
Marketing podle trhů

Marketing podle trhů

Autor Jan Kincl

248

Sleva 17%
UŠETŘÍTE 51 Kč

Dostupné skladem u dodavatele v malém množství Kdy knihu dostanu?
  • Jazyk: Čeština
  • Vazba: Pevná
  • Počet stran: 172
  • Nakladatelství: Alfa Publishing, 2004

Doručení zdarma
již od 899 Kč!


DORUČENÍ MŮŽETE OČEKÁVAT

VYZVEDNOUT SI MŮŽETE

Dalších 1166 odběrních míst

Více informací o nákupu knihy

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Více informací o knize Marketing podle trhů

Nákupem získáte 25 bodů

Anotace knihy

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol. Ve druhé části, marketing podle trhů a produktů, jsou vysvětleny odlišnosti marketingu na dvou základních typech trhů, institucionálním a spotřebitelském. To proto, aby čtenář pochopil výrazný rozdíl mezi těmito trhy. Přes to, že naprostá většina objemu obchodů je realizována právě na trzích institucionálních a průmyslových, bývají tyto trhy v literatuře opomíjeny a na rozdíl od trhů finálních spotřebitelů jim není věnována dostatečná pozornost. Dále se autoři zabývají jednotlivými marketingovými aplikacemi, v závislosti na nabízených produktech.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

248

Více informací o nákupu knihy

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu Marketing podle trhů


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1166 dalších

Copyright ©2008-16 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: