Marketing of War in the Age of Neo-Militarism / Nejlevnější knihy
Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Kód: 06728012

Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Autor Kostas Gouliamos, Christos Kassimeris

The post-9/11 era and the overall impact of international terrorism have generated much debate regarding the role of military apparatus in modern society. This book assesses the inherent meaning of the militarization from a critic ... celý popis

1701


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Nákupem získáte 170 bodů

Anotace knihy

The post-9/11 era and the overall impact of international terrorism have generated much debate regarding the role of military apparatus in modern society. This book assesses the inherent meaning of the militarization from a critical, interdisciplinary perspective.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

1701

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: