Kód: 01374943
The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and en ... celý popis
2196 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 220 bodů
The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and entrepreneurs must make each and every day. This edition continues to be the most current and Internet-savvy book available, injecting the latest developments in Internet-based communication and distribution technology into every chapter. The author team s rich entrepreneurial, marketing management, and consulting experience spans a broad variety of manufacturing, service, software, and distribution industries, providing an abundance of real-world, global perspectives.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
2196 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )