Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust / Nejlevnější knihy
Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Kód: 19743648

Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Autor Peter Horst

Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to ... celý popis

702


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Nákupem získáte 70 bodů

Anotace knihy

Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to try their product and stic

Parametry knihy

702



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: