Marketing Ethics / Nejlevnější knihy
Marketing Ethics

Kód: 04110902

Marketing Ethics

Autor George G Brenkert

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity. * A substantial introduction to the ethics of marketing, exploring the ... celý popis

1545


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Ethics

Nákupem získáte 155 bodů

Anotace knihy

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity. * A substantial introduction to the ethics of marketing, exploring the integral relations of marketing and morality* Identifies and discusses a series of ethical tools and the marketing framework they constitute that are required for moral marketing* Considers broader meanings and background assumptions of marketing infrequently included in other marketing literature* Adds direction and meaning to problems in marketing ethics through reflection on concepts such as individual choice, freedom and responsibility, desire satisfaction, noncoercive exchanges, and instrumental efficiency

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

1545

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: