Kód: 06745291
This collection of 13 articles, written by scholars from the U.S., Canada, and Australia, is co-published simultaneously as Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, Volume 9, Numbers 1/2 2001. The first five articles focus ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 398 bodů
This collection of 13 articles, written by scholars from the U.S., Canada, and Australia, is co-published simultaneously as Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing, Volume 9, Numbers 1/2 2001. The first five articles focus on targets, with information on developing an organization's employees as marketers; recruiting, training, and mainta
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
3982 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )