Marketing Communication / Nejlevnější knihy
Marketing Communication

Kód: 06704709

Marketing Communication

Autor Richard J. Varey

A fresh and innovative framework for the management of marketing communication processes focusing on a planned, integrated marketing communication programme.

8052


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Communication

Nákupem získáte 805 bodů

Anotace knihy

A fresh and innovative framework for the management of marketing communication processes focusing on a planned, integrated marketing communication programme.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

8052

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: