Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth / Nejlevnější knihy
Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth

Kód: 09633544

Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth

Autor Orlando Skelton

Marketing in the 21st century has become a challenging endeavor for small business owners. One thought leader described the new environment as follows, "There is a huge evolution in the world of marketing as traditional forms of m ... celý popis

396


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Audit: the Hidden Link Between Customer Engagement and Sustainable Revenue Growth

Nákupem získáte 40 bodů

Anotace knihy

Marketing in the 21st century has become a challenging endeavor for small business owners. One thought leader described the new environment as follows, "There is a huge evolution in the world of marketing as traditional forms of media are decreasing in eff

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics

396

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: