Marketing Aspects of International Business / Nejlevnější knihy
Marketing Aspects of International Business

Kód: 01401002

Marketing Aspects of International Business

Autor G.M. Hampton, A. van Gent

The old ways break down, times change, and new life blossoms from the ruins. Frederich Schiller These words of a great poet express a basic fact of life-the inevitability of change. If marketers were asked to envision the future, ... celý popis

3039


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Aspects of International Business

Nákupem získáte 304 bodů

Anotace knihy

The old ways break down, times change, and new life blossoms from the ruins. Frederich Schiller These words of a great poet express a basic fact of life-the inevitability of change. If marketers were asked to envision the future, they would not hesitate to answer that the entire globe is involved in a human revolution like no other in history. The changes now taking place, in both industrially developed and developing nations, are indications of the problems, chal lenges, and opportunities confronting future economic growth and development. Perhaps the most prominent characteristic of this change is the growing economic interdependence of all nations. Today it seems quite unnecessary to point out that any nation's problems and opportunities anywhere are now every nation's problems and opportunities everywhere. This economic and business interdependence on a global scale is the new reality, regardless of whether we want to accept it. The task ahead for all corporate managers becomes one of adapting to this new international business reality. It also requires them to assume the leadership role in helping individuals of all nations to become more and more aware of their mutual need for another's products and services. Today every corporation, whether confined within one nation or not, operates in this dynamic, changing, international business environment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

3039

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: